Finding the Soul Orb
Käytä varsijousta sekä puolustusaseena että työkaluna synkän fantasiamaailman pulmien ratkaisemiseksi! Vanhimmat velhot loivat Soul Orbin, ja se on palvellut valtakuntaa hyvin vuosisatojen ajan. Nyt Alexander tuntee unissaan esineen kutsuvan häntä luokseen, ja hän on päättänyt paljastaa sen sijainnin. Finding the Soul Orb on keskiaikainen fantasiapeli, jossa sinun on käytettävä varsijousta sekä aseena yön olentoja vastaan että työkaluna ympäristöpulmien ratkaisemiseen 12 mukaansatempaavassa luvussa. Peli on ensimmäisen persoonan näkökulmasta esitetty tarinavetoinen seikkailu, joka hämärtää rajan ahdistavan realismin ja surrealististen unimaisemien välillä. Matka, joka hetkittäin koettelee pelaajan mieltä ja tahtoa ja toisaalta kutsuu tutkimaan ja löytämään uutta, tasapainottelee aina valon ja pimeyden välillä. Selviätkö nähdäksesi, kuinka tarina päättyy?