Final Zone
2000-luvun tulevaisuudessa sotia ei enää käydä ohjuksilla tai ydinpommeilla. Sotilassatelliittien huipputeknologian ansiosta on mahdollista valvoa mitä tahansa suuria joukkoja. Tämä oli uuden pienimuotoisen maasodankäynnin aikakauden alku. Tuolloin esiteltiin uusi ase nimeltään NAP (New Age Powered-Suits). Howard Bowie, El Sharia -sotilasvaltion vieraan legioonan sotilas, sai käskyn. Lähde nyt taistelukentälle suorittamaan tehtävä, vaikka se olisikin kuin kuolemantuomio… Ominaisuudet: * 7 erilaista toimintatäyteistä tasoa * Taistele voimakkaita pomoja vastaan, jotka haastavat taistelutaitosi äärirajoille * Käytä laajaa valikoimaa aseita, jotka mahdollistavat monia erilaisia hyökkäysstrategioita * Galleria: katsele kuvia alkuperäisen pelin kuvituksista, julisteista, kotelodesigneista jne. * Jukebox: kuuntele mitä tahansa pelin musiikkikappaletta milloin haluat * Kelaus/Turbo-toiminto: toista kohtauksia kunnes saavutat täydellisyyden tai nopeuta peliä * Huijaustoiminto: aktivoi huijauksia, jotka helpottavat tehtävääsi huomattavasti (rajattomat elämät, haavoittumattomuus jne.) * Tallenna tila -toiminto: tallenna peli missä tahansa ja jatka tarkalleen siitä kohdasta * Näytön suodattimet: valitse useista suodattimista muokataksesi pelin ulkoasua (retro-tyylinen näyttö, mustavalkoinen jne.) * Tämä peli on uudelleenjulkaisu pelistä “Final Zone”, joka julkaistiin alun perin 1990-luvulla kotikonsoleille.