Fernbus Simulator - Map Denmark
Tanskalaisia ​​pidetään maailman onnellisimpina ihmisinä. Heillä on oma sanansa mukavuudelle ja se on hyggelig. Ehkä se on lempeä ja kaunis maisema, joka tekee tanskalaiset onnelliseksi. Fernbus-linja-autosimulaattorin omistajat voivat nyt selvittää Tanskan lisäosan avulla. Tanskan lisäosa on vanginnut Tanskan eri alueet. Olipa kyse sitten maan melko tasaisista osista Pohjanmeren suuntaan tai maan itäosan mäkisemmistä alueista. Pelaajalta voi aina odottaa upeita näkymiä pohjoismaiseen maisemaan rannikkoineen ja tietysti vaikuttavia siltarakenteita, jotka yhdistävät Tanskan eri saaria. Matka ikonisen Ison-Beltin sillan yli, joka yhdistää Funenin ja Seelannin saaret, on varmasti yksi tämän lisäosan kohokohdista. Viisi uutta kaupunkia odottaa pelaajaa hyvin erilaisilla ja mielenkiintoisilla pysähdyspaikoilla. Osa niistä sijaitsee satamissa eli veden päällä, mutta osa on suoraan suurella Kööpenhaminan lentokentällä, jossa bussi noutaa matkustajat terminaalista nousevien ja laskeutuvien koneiden viereen ja kuljettaa heidät eteenpäin tai keskellä lentoa. kaupunki, entiset asuinalueet ja teollisuuslaitokset. Joten vaihtelua riittää, mutta samalla saat aidoimman vaikutelman maasta. Lukuisia tyypillisiä 3D-objekteja, jotka on rakennettu erityisesti tätä AddOnia varten, maalle tyypillisiä tekoälyajoneuvoja, kuten jätehuolto, palokunta ja ambulanssi, ajoneuvojen rekisterikilvet ja arkkitehtoniset ominaisuudet. Tanskalaiset katu- ja kaupunkikyltit täydentävät lisäosan, ja niiden tarkoituksena on antaa pelaajalle paras mahdollinen ajovaikutelma onnellisten ihmisten hygge-maasta.