Felix The Reaper
Kuolemanministeriössä työskentelevä Felix on rakastunut Betty-neitoon, joka puolestaan työskentelee elämänministeriössä. Felix on varma, että jos hän lähtee viikatemiehenä kenttätöihin ihmisten maailmaan, hän voi jonain päivänä tavata Bettyn. Siksi hän varmistaa työkseen, että ihmiset kuolevat – ja on siinä sivussa opetellut tanssimaan tehdäkseen vaikutuksen Bettyyn. Koska Felix voi liikkua vain varjoissa, hänen on luotava sellaisia päästäkseen etenemään paikasta toiseen. Onneksi Felix osaa muiden viikatemiesten tapaan kääntää aurinkoa ja siirrellä varjoja heittäviä esineitä ympäriinsä. Näin hän voi luoda itselleen varjoisia reittejä ja ratkaista pulmatehtäviä, niin että ihmiset kuolevat ministeriön suunnitelmien mukaisesti. Jokaisesta kentästä avautuu myös haastavampi versio koettelemaan ministeriön virkamiehen taitoja. Lisäksi voit kerätä kallosaavutuksia, jotka avaavat aikahaasteita kaikkein neuvokkaimmille ministeriön työntekijöille.