Fast Paced Action Bundle
Eclipse Games ylpeänä esittää Fast Paced Action Bundlen, kahden upean indie-pelin kokoelman, jonka jännittävä toiminta pitää sinut varpaillaan tuntien ajan. Tässä kokoelmassa on seuraavat pelit: Super Toy Cars – Superhauska arcade-taisteluautojen lautapeli, joka sisältää miniautoja ja jokapäiväisistä esineistä tehtyjä ratoja. Tachyon Project – Toiminnantäytteinen kahdella sauvalla pelattava räiskintäpeli, missä olet itsetietoinen tekoäly, joka lähtee paljastamaan salaliittoa luojansa pelastaakseen.