Farming Simulator 22: Premium Expansion (PC)
Tuoretta tarjontaa: uusia vihanneksia, tuotemerkkejä ja koneita – ja uusi kartta Elävöitä Farming Simulator 22 -pelikokemustasi Premium Expansion -laajennuksella ja kasvata vihanneksia upouudella kartalla! Erityiskoneiden avulla voit kylvää, korjata satoa ja kuljettaa tavaroita, minkä lisäksi pääset nauttimaan muun muassa uusista merkeistä ja tuotantoketjuista. Uusi kartta: tervetuloa Zielonkaan! Uusi viljely-ympäristömme on saanut innoituksensa Keski-Euroopan vaihtelevista maisemista. Hedelmälliseen maaperään lampien ja jokien keskelle perustetuille vehreille pelloille voi loistavasti juurruttaa niin viljelytuotteita kuin liiketoimintaakin. Uusia viljelykasveja: juurikasvien paluu Viljelykasvien luetteloon on lisätty kolme tulokasta: porkkana, palsternakka ja punajuuri. Riveittäin istutettavien juurikkaiden viljelyyn tarvitaan erityislaitteita, kuten itsekulkeva, ylhäältä nostava Dewulfin ZKIV-sadonkorjuukone. Uusien tuotantoketjujen ansiosta voit käsitellä vihannekset ja tuottaa vaikkapa ravitsevaa keittoa tai tölkkiruokaa. Nyt voit valmistaa myös perunalastuja! Uusia ajoneuvoja ja työkoneita: yli 35 työkonetta Premium Expansion -laajennuksessa on yli 35 työkonetta, jotka on mallinnettu tarkasti ja yksityiskohtaisemmin kuin koskaan. Konevalmistajat Dewulf, Gorenc, Agrio ja WIFO tekevät ensiesiintymisensä, kun taas BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ ja muut kasvattavat omia konevalikoimiaan. Valmistele kylvöalusta vihannesten viljelyyn ja luo laajoja kasvipenkkejä GRIMME GF 400:lla tai GF 800:lla, istuta viljelykasveja Kverneland Miniair Nova -sarjan laitteilla sekä korjaa satoa itsekulkevilla ja hinattavilla Dewulfin sadonkorjuukoneilla, minkä jälkeen voit käyttää kuljetukseen WIFO-työkoneita. Näiden lisäksi pääset käyttämään monia muitakin tunnettujen merkkien koneita!