Farming Simulator 19 - Platinum Edition (Windows 10)
Omaksu modernin maanviljelijän rooli Farming Simulator 19 Platinum Editionissa! Tutustu ensi kertaa sarjassa yhteen maailman johtavista maatalousbrändeistä: CLAAS. Nauti monista moderneista ja klassisista ajoneuvoista, jotka auttavat rakentamaan, kehittämään ja laajentamaan maatilaasi kahdessa valtavassa ympäristössä täynnä jännittäviä toimia, korjattavaa satoa ja hoidettavia eläimiä. Aja Farming Simulator -sarjan suurimmalla maatalousajoneuvojen kattauksella, kun mukana on yli 380 ajoneuvoa ja laitetta! Uutta Platinum Editionissa, yli 35 uutta CLAAS-ajoneuvoa ja -työkalua liittyy alan suurimpien merkkien joukkoon – John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra jne. Korjaa kaikenlaista satoa, laajenna toimintaasi metsätaloudella, hoida karjaa – sikoja, lehmiä, lampaita ja kanoja – ja ratsasta hevosilla. Kasvata maatilaasi verkossa muiden pelaajien kanssa ja lataa yhteisön luomia modeja alati kasvavaan Farming Simulator -pelikokemukseen!