Farming Classics
Farming Simulatorin ilmaisen lisäosan avulla pääset tutustumaan autenttisiin nykyaikaisen maatalouden alkuaikojen laitteisiin ja ajoneuvoihin! Lisäsisällöt ovat lataamisensa jälkeen saatavilla pelin kaupassa. Sinulla tulee olla riittävästi rahaa niiden ostamiseen.