Farmer's Dynasty
TÄYDELLINEN YHDISTELMÄ MAANVILJELYSIMULAATIOTA JA OIKEAN ELÄMÄN SIMULAATIOTA Farmer’s Dynasty on enemmän kuin pelkkä maanviljelysimulaattori – tässä pelissä sinun täytyy rakentaa tilasi, kehittää perintöäsi, perustaa perhe, ylläpitää ihmissuhteita ja tietysti hoitaa satoasi. MAANVILJELIJÄ KONEINEEN Viljele peltoja ja optimoi satoja käyttämällä kymmeniä autenttisia maanviljelykoneita. VALITSE VILJA JA KARJA Kehitä itsestäsi asiantunteva maanviljelijä, laajenna tilaasi ja sijoita uusiin peltoihin, niin voit monipuolistaa toimintaasi ja korjata entistäkin suurempia satoja. HANKI UUSIA YSTÄVIÄ Ansaitse naapureidesi kiitollisuus suorittamalla sivutehtäviä. Kenties löydät itsellesi jopa vaimon! HALLITSE BUDJETTIASI JA RESURSSEJASI Osallistu paikkakunnan dynaamiseen talouselämään, jossa myyntisi ja ostosi vaikuttavat markkinahintoihin.