FAR CRY 4 Valtaus
Ladattava Valtaus-sisältö: Neljä uutta PvP-karttaa – nauti näiden uusien karttojen avulla eri kohteista PvP-otteluissa. Uusi PvP-tila – Jokaisessa Valtaus-tilan kartassa täytyy valloittaa kolme eri kohdetta. Koska vain yksi kohde on aktiivisena kerrallaan, molempien joukkueiden on taisteltava näiden neutraalien kohteiden hallinnasta ja suojeltava niitä vastustajien valloitusyrityksiltä. Varmistakaa voitto käyttämällä kaikkia saatavilla olevia resursseja ja kehittämällä uusia strategioita... Uusi ajoneuvo – rantakirppu on nyt saatavilla PvP-taistelukentällä.