FAR CRY 4 + FAR CRY PRIMAL -PAKETTI
Sukella villiin Far Cry -universumiin tällä tuplapaketilla, joka sisältää sekä Far Cry 4:n että Far Cry Primalin. Valmistaudu tutkimaan henkeäsalpaavia maisemia näissä avoimen maailman FPS-pelien virstanpylväissä, jotka ovat villieläimiä ja vihollisia täynnä. FAR CRY 4 Himalajan suurten vuorien keskeltä löytyy Kyrat, maa täynnä perinteitä ja väkivaltaa. Olet Ajay Ghale. Matkaat Kyratiin täyttämään äitisi kuolintoiveen ja löydät itsesi keskeltä sisällissotaa, jonka tarkoituksena on kaataa diktaattori Pakana Minin tyrannimainen hallitus. Tutki ja liiku tässä valtavassa ja avoimessa maailmassa, missä vaarat ja yllätykset vaanivat jokaisen kulman takana. FAR CRY PRIMAL Tervetuloa vaarojen ja seikkailujen kivikaudelle, kun valtavat mammutit ja sapelihammastiikerit hallitsivat maailmaa ja ihmiskunta oli ravintoketjun pohjalla. Opit metsästyspartiosi viimeisenä eloonjääneenä nikkaroimaan tappavia aseita, pitämään hurjia petoja loitolla ja harhauttamaan vihollisheimoja valloittaaksesi Oroksen ja noustaksesi sen ykköspedoksi.