Fallout 76: 500 Atoms (PC)
Osta 500 atomia, Atomic Shop -kaupassa käytettävää valuuttaa, jolla voi ostaa uusia asuja, aseskinejä, panssariskinejä, hymiöitä, sisustusesineitä ja muita!