Fallout 4: Contraptions Workshop
Koneita, jotka lajittelevat, rakentavat ja yhdistelevät! Fallout 4: Contraptions Workshopin avulla voit rakentaa liukuhihnoista, telineistä, radoista ja jopa logiikkaporteista monimutkaisia koneita ja hämmentäviä härveleitä joutomaan asutuksia parantamaan. Contraptions Workshop sisältää myös uusia ominaisuuksia, kuten hissejä, kasvihuoneita, varastoja, ilotulitteita, haarniskatelineitä ja paljon muuta! (Vaatii Fallout 4 -peruspelin.)