Fable II – See the Future (Free)
Paranna Fable II -elämystä lataamalla tämä maksuton sisältö.Erityisen epätavallisten ja maagisten esineiden kauppias Murgo on palannut Bowerstoneen, ja hänen karavaanillaan on mukana erikoislahjoja sinulle.Jotta voit pelata uusia tehtäviä ja nauttia kokonaisesta See the Future -yhteistyöpelistä, kummankin pelaajan on ladattava See the Future (Premium) -paketti.Jos haluat pelata yhteistyöpeliä sellaisen pelaajan kanssa, joka on jo ladannut Fable II See the Future -sisällön, sinunkin on ladattava Fable II See the Future (Free) -paketti.