Extra Content Shop All Access Voucher
Tuo valoon kaikki, jotka pimeyden verhoon kätkeytyvät... Avaa kaikki lisäsisältökaupan palkinnot. Tämä esine ei vaikuta palkintoihin, jotka olet saanut jo avattua.