Explosive Candy World
Räjäytä tiesi herttaisten mutta pulmallisten, fysiikkaan perustuvien tasojen läpi! Unohda juokseminen ja hyppääminen. Explosive Candy Worldissä tuhoat esteitä, puhallat itsesi kuilujen yli ja kimpoilet seinistä saavuttaaksesi tavoitteesi! Fysiikkaan perustuvaa sekasortoa, joka vaatii kuitenkin tarkkuutta. Söpö ja värikäs pikselitaide sekä alkuperäinen retroääniraita yhdistyvät Explosive Candy Worldissä moderneihin pelimekaniikoihin ja ainutlaatuiseen ja yllättävään tasohyppelykokemukseen. Säädä räjähdystesi voimakkuutta ja suuntaa ja vapauta sitten valtava, räjähtävä karkki. Sinkoa ilman halki, käännä vipuja, riko esteitä, aktivoi nappeja ja tuhoa tasoja suoraa jalkojesi alta! Kentät ovat lyhyitä ja herkullisia, ja vaikka ne ovatkin joskus hieman haasteellisia, nopea jälleensyntyminen ja loputon määrä uusia yrityskertoja pitää pelin silti hauskana ja helposti saavutettavana.