Explorer's Pack
Explorer's Packin avulla voit luoda hahmon mihin tahansa liittoumaan ja saat eksklusiivisen lemmikin ja aarrekarttoja, jotka vievät sinut rikkauksien luokse. Hauskoja tutkimushetkiä!