Expert Level Skirmishes
Sodan runtelemalta eturintamalta on saapunut apuvoimapyyntö, johon ryhmä E on vastannut. Kuusi eri taistelukenttää, jokainen täynnä armotonta kamppailua selviytymisestä – onko ryhmä E vihdoinkin kohdannut vertaisensa? Tarina on pelattavissa, kun olet suorittanut päätarinan Chapter 18 -luvun. Pääset pelaamaan tarinaa menemällä Book Mode (Kirjatila) > Menu (Valikko) > Extra Stories (Lisätarinat).