Eville - Kaif Pack
Pelaa Kaif, suolaisten erämaiden vaeltajaa, joka on tullut kaukaa levittämään kaaosta ja lisäämään hieman suolaisuutta. Kaif - Suolaisten erämaiden vaeltaja -paketti sisältää erilaisia kosmeettisia esineitä käytettäväksi Eville. Avatar: Kaif Sisältää version hupun kanssa ja ilman huppua. Selkä: Suolasauva Tämä sauva kanavoi suolaisuuden myyttistä energiaa. Varuste: Suolasirotin Tämä myyttinen sirotin sisältää liikaa yrittäneiden suolaisia kyyneleitä. Latausruutu: Kaif-konseptitaide Näe suolaisuus. Ei palautettavissa.