Everyday Essentials DLC
Tuo arjen mukavuus hyllyillesi Everyday Essentials DLC'llä! Hellävaraisista vauvanhoitotarvikkeista, kuten voiteista, shampoista, vaipoista ja tuttipulloista, aina ruokakomeron suosikkeihin, kuten säilykevihanneksiin ja -hedelmiin, sekä käteviin keittiön perusvälineisiin, kuten folioon, sieniin ja leikkaustyökaluihin – tämän paketin avulla voit varastoida kauppaasi yksinkertaisia ​​asioita, jotka tekevät elämästä hieman helpompaa. Ja tietenkin, monet muut kodin perustarvikkeet odottavat hyllyilläsi.