EURO Skin Pack
Maailman tarkka-ampujat, yhdistykää! Tuokaa kotimaanne Kuamariin näillä rajoitetuilla eurooppalaisilla lippuskineillä. Käytettävissä kaikissa pelin aseissa. Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts 2 -peruspelin.