Etsivä pakkaus
Tämä ladattava (DLC) sisältö sisältää seuraavat tuotteet: Pääyksityisetsivän asu Suurimman etsivän asu Ukrainian Jon Tässä tarinavetoisessa dekkarissa ja jännärissä nuori Sherlock Holmes yrittää osoittaa itsensä matkustaessaan eksoottisella ja vaarallisella Välimeren saarella tutkimassa äitinsä kuoleman arvoituksen.