Escape First 3 Multiplayer
Escape First 3 on ongelmanratkaisu- ja pakohuonepeli! Siihen kuuluu 3 eri pakohuonetta, joita voit pelata! The Rooms The Abandoned School Sinä ja lukioaikaiset ystäväsi juhlitte jälleennäkemistä. Haluatte elää vanhat hyvät ajat uudestaan ja päätätte käydä nyttemmin hylätyssä vanhassa koulussanne. Aluksi menneiden muisteleminen on silkkaa hauskanpitoa, mutta olitte kaikki päättäneet unohtaa erään tapahtuman, ja nyt teidän on pakko kohdata se. The Secret Inheritance Kauan sitten kadonnut sukulaisesi on kuollut ja jättänyt koko omaisuutensa sinulle. Hän eli hyvin ylellistä elämää jättimäisessä kartanossaan, joten epäilet, että hänellä on täytynyt olla paljon rahaa. Hän on kuitenkin kätkenyt rahat kartanoon ja haastanut sinut etsimään ne ja samalla todistamaan, että olet perinnön arvoinen. Keep of Lost Souls Kaupunkiin hiljattain saapuneen oudon miehen tarinat kiehtovat sinua ja seikkailijaystäviäsi. Hän kertoo vanhasta linnoituksesta ja kuinka siellä käytiin monia vuosia sitten hurja taistelu esineestä, jolla on suuria voimia ja salaperäisiä kykyjä. Päätätte lähteä tutkimaan linnoitusta toivoen löytävänne kyseisen esineen.