Episode Pack II
Jatka sankarillisia tai rikollisia seikkailujasi neljän huippuepisodin avulla, mukana tulee uusia varusteita, taitopisteitä ja muuta!* Episode Pack II sisältää seuraavat episodit: - Home Turf - Origin Crisis - Sons of Trigon - War of the Light Part I. * Episode Pack II:n käyttö vaatii vähintään tason 30 hahmon, jolla on vähintään tason 70 taisteluluokitus. Tämän paketin kaikki esineet ovat jäsenten vapaassa käytössä.