Episode 2
Survey Mission -tehtävään lisätään kolme uutta episodia: "Iron Wall", "A Town of Memories" ja "The Nameless Ones". *Tämä tuote kuuluu kattavaan Episode All Set -episodipakettiin, joka sisältää kaikki 9 episodia. Älä osta samaa tuotetta moneen kertaan.