Enter the Dominatrix
Jos olet Season Pass -asiakas, ÄLÄ OSTA tätä pakettia, sillä sinulta peritään uusi maksu. Enter the Dominatrix paljastaa, mitä olisi ollut luvassa SR3:n perutussa ladattavassa sisällössä. Dominatrix on noussut valtaan Steelportissa. Vain Saintsit voivat estää häntä vangitsemasta kaikkia virtuaaliseen vankilaan! Mukana on sisällön taustoja valottava kommenttiraita sekä fanien rakastamia hahmoja.