Enigmatis Collection
Den anmelderroste Artifex Mundi-trilogi er nu tilgængelig som samling! Som privatdetektiv skal du opklare sagen om en kult i Maple Creek. Følg i fodsporene på en skummel præst, og udforsk den tågeomsvøbte Ravenwood Park – et sted med flere hemmeligheder, end du umiddelbart kan se. Rejs til det smukke Karkhala, og find en måde at stoppe den mystiske kilde til ondskaben på.