Endzone - A World Apart: Survivor Edition
Vuonna 2021 terroristit räjäyttivät ydinvoimaloita ympäri maailman ja syöksivät maailman kaaoksen. Vain muutamat onnistuivat pakenemaan maanalaisiin laitoksiin, Endzoneihin. 150 vuotta myöhemmin ihmiskunta palaa jälleen pinnalle – ja he ovat sinun komennettavissasi! Ympäristö ei ole ystäväsi, sillä se on radioaktiivinen, sen sade on kontaminoitunutta ja raju ilmastonmuutos näkyy kaikkialla. Mutta ihmiset haaveilevat paremmasta. Omistaudu mahtipontisille ideoille ja opasta kansasi aikakauteen täynnä vaurautta ja uusi keksintöjä. Osoita kykysi johtajana.