Townsmen - A Kingdom Rebuilt
Tervetuloa, teidän korkeutenne! Laaja maa odottaa uudisasukkaita ja on valmiina asutettavaksi. Lähetä arkkitehtisi ja rakentajasi suunnittelemaan ja rakentamaan kaupunki. Lähetä myös ammattimiehiä hakkaamaan puuta ja louhimaan malmia. Varmista, että pellot sijaitsevat hedelmällisellä maaperällä, jotta ruokaa riittää nälkäisille kansalaisille! Kruunu on sinun: Johda kansaasi aloittaen ensiaskeleista pienessä kylässä, josta kasvaa satojen asukkaiden valtava keskiaikainen suurkaupunki. Townsmen – A Kingdom Rebuilt on keskiaikaan sijoittuva kaupunginrakennusstrategiapeli. Siinä on monimutkainen talousjärjestelmä, joka edellyttää tuotantolinjojen rakentamista ja tehokasta kaupankäyntiä. Lisäksi on huolehdittava, että verotulot ja kansalaisten tyytyväisyys pysyvät tasapainossa. Samalla kaupunkisi kohtaa vuodenaikoihin liittyviä koettelemuksia, kuten vesipula kesällä tai viljelyn mahdottomuus talvella. Monenlaiset rakennukset ja kansalaisten työtehtävät auttavat ylittämään nämä ja muut esteet. Puolustaudu häikäilemättömien rosvojen hyökkäyksiltä rakentamalla sotilaskasarmeja tai taistele ruttoa vastaan palkkaamalla lääkäri sairaalaan. Palomiehet, metsästäjät, maanviljelijät, sepät ja monet muut auttavat rakentamaan vakaan yhteisön. Kartuta kokemusta toimiessasi kaupunginjohtajana ja hyödynnä sitä tutkimuksessa, joka parantaa tehokkuutta teknisten edistysaskeleiden myötä. The Seaside Empire Mukana on ladattava The Seaside Empire -sisältö, jonka myötä voit heti matkata kohti Välimerta! Tee pelistä monipuolisempi uusilla rakennuksilla, kuten puolustusta helpottavalla sotilaslinnalla, kaupankäyntimahdollisuuksia parantavalla rannikkosatamalla tai majatalolla – viihtyisä kaupunki auttaa tienaamaan rahaa. Monenlaisten uusien somisteiden ja muiden hyödyllisten rakennusten ansiosta voit luoda unelmiesi keskiaikaisen rannikkometropolin. Ladattava The Seaside Empire -sisältö lisää syvyyttä peliin, sillä uusissa lyhyissä tarinatapahtumissa on vaikeita moraalisia valintoja ja päätöksiä. Kuuntele rentouttavia uusia kappaleita ja anna Välimeren rannikon tunnelman viedä mukanaan.