Endless Space 2: Untold Tales
Opi tuntemaan kansasi paremmin 21:llä pienvallan tehtävällä, auta heitä voittamaan jokapäiväiset vaikeudet ja selvitä erikoisia mysteerejä. Pelaa neljällä uudella pienvallalla, joihin kuuluu paluun tekevät Endless Spacen Sowersit sekä GAMES2GETHER-yhteisön valitsema uusi Sephaloros. Akatemia on saanut uusista pienvalloista riveihinsä neljä uutta yksilöä, jotka voit värvätä sankareiksi.