Endless Space 2: Celestial Worlds
Kun Akatemian johtaja keskittyy tutkimaan Kadonneiden salaisuuksia, hänen otteensa Akatemian operaatioihin alkaa herpaantua. Levottomat sankarit alkavat toimia omin päin ja suhtautua ainutlaatuisiin planeettoihin voiman lähteinä, jotka kuka tahansa voi omistaa... Sukella tähän uuteen tehtäväsarjaan, jossa päätöksilläsi on merkitystä ja kaikki seuraukset riippuvat sinusta...