Endless Legend - Shifters
Kun Loputtomat saapuivat Aurigalle, he löysivät planeetan täynnä elämää, osa siitä älyllistä. Planeetan suojelijoina toimivat Vartijat olivat yksi näistä älyllisistä roduista, kuten myös heidän auttajansa ja toverinsa allayit. Loputtomien nujertamat ja hajottamat allayit ovat selviytyneet muista eristäytyneenä satojen vuosien ajan. He siirtävät perinteensä ja tarinansa seuraaville sukupolville uskonnollisten epistolatekstien ja Euchologion-rukouskirjan muodossa. He ovat odottaneet lumen ja varjojen lomassa, kunnes Auriga jälleen tarvitsee heitä. Ja näyttää siltä, että se aika on koittanut...