Endless Legend - Shadows
Todellisena vitsauksena menneisyydessä tunnetut Unohdetut ovat ryhmittymä, jonka oletettiin kadonneen tai menehtyneen. Heistä muovautui pakon edessä väkivaltaisista ja epäluottavaisista selviytyjistä koostuva tiivis yhteisö, joka on viettänyt mullistuksen viimeiset vuodet yksin Aurigalla. Nyt kun yhteisössä syntyneet erimielisyydet ovat johtaneet pienryhmän irtautumiseen, Unohtuneet ovat valmiita riskeeraamaan kaiken siinä toivossa, että muut ryhmittymät hyväksyvät heidät – tai polvistuvat heidän edessään. Petoksen, soluttautumisen ja sabotoimisen hallitsevien Unohtuneiden liittyminen Aurigan ryhmittymien joukkoon muuttaa asetelman täysin.