Endless Legend - Guardians
Maailmankaikkeudessa on vanhempia ja suurempia olentoja kuin Loputtomat, joiden olemassaolo ulottuu vain kymmenien vuosituhansien päähän. Entä nuo vanhemmat olennot, nuo muut voimat? Katosivatko ne ennen Loputtomien saapumista vai ovatko Loputtomat heidän valtansa huipulla pystyneet hallitsemaan ja ohjaamaan niitä? Ja nyt kun Loputtomat ovat kadonneet tai jatkaneet matkaansa, voiko joku näistä vanhemmista olennoista nousta uudelleen?