Encore DLC
Sonic Mania Encore DLC -sisältöpaketti – Koe upouuden Encore Mode -tilan tutut klassikkotasot uudessa loistossa, pelaa kahdella uudella hahmolla, joilla on ainutlaatuisia kykyjä: Mighty the Armadillo ja Ray the Flying Squirrel, sekä kilpaile jopa 4 pelaajan voimin laajennetussa Competition Mode -tilassa!