Encodya
Neo Berlin 2062. Yhdeksänvuotias orpo Tina elää SAM-53:n – suuren, kömpelön robottihuoltajansa – kanssa tekaistussa suojassa katolla Neo Berlinissä, synkässä yritysten hallitsemassa megalopolissa. Tina on urbaanin viidakon lapsi, joka on oppinut pärjäämään itsekseen kaivamalla kaupungin roskiksia ja keräämällä kaiken tarvittavan romuista. Hänen hauska robottinsa on aina hänen kanssaan, ohjelmoituna suojaamaan häntä kaikesta riippumatta. Eräänä päivänä pikkutyttö huomaa, että hänen isänsä jätti hänelle tärkeän tehtävän: suorittaa loppuun suunnitelman, joka pelastaa maailman harmaudelta! Tina ja SAM lähtevät hämmästyttävälle seikkailulle halki eri todellisuuksien, jotka ovat täynnä kummallisia robottiolentoja ja groteskeja ihmisolentoja. Pulmien ja jännittävän dialogin kautta he saavat selville elossa olemisen todellisen merkityksen.