Emet
Paranna kuin lääkintämies ja taistele kuin demoni. Emergency Medical Evacuation Technician -lennokkeja on käytetty katastrofitilanteissa pikaista hoitoa tarvitsevien ihmisten auttamisessa. Nämä lennokit ovat yhtä luotettavia kuin lääkintäteknikot, mutta niitä ei ole suunniteltu taistelukäyttöön. Emetin etuna on Jackin asentama kuolonkommandon logiikkaydin, mikä tekee siitä tehokkaan – ja aavistuksen hullun – metsästäjän.