Ele: Shoryuken!
Lisää uuden eleen Monster Hunter: Worldiin. Huomautus: Kun käytät tätä elettä, miespuoliset hahmot (ja ne naispuoliset hahmot, jotka näyttävät mieheltä käyttämänsä haarniskan takia) puhuvat Ryun äänellä, ja naispuoliset hahmot (ja ne miespuoliset hahmot, jotka näyttävät naiselta käyttämänsä haarniskan takia) puhuvat Sakuran äänellä.