ELDEN RING Tarnished Pack
ELDEN RING Tarnished Pack ‑paketista saa seuraavan lisäsisällön: kaksi uutta aloitushahmoluokkaa, uuden haarniskan ja uuden Torrentin ulkoasun muokkausominaisuuden. Sisältöä voi käyttää peruspelissä ja Shadow of the Erdtree ‑laajennuksessa.