El Coco
EL COCO on 3D-toimintaroolipeli, joka syöksyy unien, rikkinäisten muistojen ja elävien painajaisten maailmaan. Laskeudu The Uncertainiin, paikkaan, joka on yhtä outo kuin vaarallinen, ja taistele saadaksesi takaisin, mitä olet menettänyt - jos voit luottaa oppaaseesi. KOHTAA PAINAJAISESI Heräät ilman muistoja, vangittuna mahdottomaan maailmaan. Outo isäntä: El Coco, häiritsevä hahmo, joka lupaa vastauksia... mutta vain jos uskallat laskeutua Kuoppaan ja kohdata omasta mielestäsi syntyneet kauhut. Nopeassa ja sujuvassa taistelussa jokainen liike on tärkeä. Väistä, iske ja sopeudu reaaliajassa, kun armottomat viholliset parveilevat joka puolelta. LASKEUDU KUOPPAAN Jokainen pakoyritys on ainutlaatuinen. Kohtaat erilaisia tasoja, jotka koettelevat taitojasi ja rohkeuttasi. Joukot, pimeys, aikakokeet... The Hole muuttuu jokaisen laskeutumisen myötä, tarjoten uusia uhkia, esteitä ja valintoja. Mitä syvemmälle menet, sitä lähemmäksi totuutta pääset... ja sitä vaarallisemmaksi se muuttuu. VALJASTA UNOHDETUT VOIMAT Käytä erilaisia aseita, avaa PowerUpsia ja löydä salaperäisiä rihkamaa ja reliikkejä, joilla on ainutlaatuisia vaikutuksia, jotka muuttavat pelityyliäsi. Imeydy myyttisten olentojen voimiin ja käytä niiden voimia hyväksesi. Yhdistele kykyjä ja bonuksia ja raivaa oma polkusi selviytymiseen - tai hulluuteen. HYVIN LASKEUTUMINEN MUUTTAA SINUA Jokaisella laskukerralla paljastuu palasia menneisyydestäsi, uusia voimayhdistelmiä ja syvälle kätkettyjä salaisuuksia. Tekemäsi valinnat muokkaavat matkaasi - ja kohtaloasi. Pystytkö muistamaan, kuka olet, ennen kuin sinusta tulee se, mitä pelkäät eniten? MYYTTISIÄ LIITTOLAISIA JA PAINAJAISPOMOJA Legendat kulkevat rinnallasi - vaikkakaan eivät aina puolellasi. Ratoncito Pérezin, El Martinicon tai La Xanan kaltaiset olennot voivat tarjota apua laskeutumisessasi syvyyksiin. Mutta varo: Meigat, kuilun kieroutuneet vartijat, eivät kaihda mitään tehdäkseen ruumiistasi ja mielestäsi selvää.