Edy's Advance Ops
Tämä erikoistehtävä avaa käyttöösi aseen, josta on apua pääpelin alkupuolella. Suorittamalla tehtävän saat myös pelattavaksi Edyn alkuperäisestä Valkyria Chroniclesista. Tehtävä on pelattavissa, kun olet avannut Headquartersin päätarinan Chapter 2 -luvussa. Pääset pelaamaan tehtävää menemällä Book Mode (Kirjatila) > Menu (Valikko) > Extra Stories (Lisätarinat).