DYSMANTLE: Pets & Dungeons
Lähde salaperäiselle matkalle selvittääksesi puhuvan eläinveistoksen, OSIRIS:ksen, arvoitus. Tutki vaarallisia luolia, jotka ovat hajallaan ympäri saarta, ja löydä erilaisia rakastettavia lemmikkieläinkumppaneita. Sukella syvälle lemmikkien ja niiden alkuperän salaisuuksiin, samalla kun paljastat saaren piilotetun menneisyyden. "Pets & Dungeons" on täydellinen laajennus niin kokeneille veteraaneille kuin aloittelijoillekin, tarjoten tunteja tutkimusta, pulmanratkaisua ja sydämellistä seuraa. HUOM: Uuden sisällön tehtävälinjan aloittamiseksi sinun on löydettävä koirankoppi.