Dying Light - Unturned Weapon Pack
Tämä Dying Lightin Unturned-tapahtumaa varten luotu ilmaispaketti sisältää ainutlaatuisia asuja ja piirustuksia kolmelle täysin uudelle low-poly-aseelle, jotka on mallinnettu Unturned-esineiden mukaan (harava, machete ja jääkiekkomaila). Aseet ovat lähes tuhoutumattomia, kuluttavat vähän kuntoa ja voidaan valmistaa ilman perusasetta, mikä tekee niistä oivia aseita aloittelevalle pelaajalle tai luotettavia varavarusteita kokeneelle selviytyjälle. Niiden vahinko skaalautuu pelaajan tason mukaan ja korkeammat kriittisen osuman todennäköisyydet tekevät taistelusta palkitsevaa.