Dying Light: The Beast - Hunter Essentials
Paranna Dying Light: The Beast -kokemustasi setillä, joka on ehdoton jokaiselle metsästäjälle, joka haluaa selviytyä tässä julmassa todellisuudessa – erityisesti hiljainen mutta tappava Hys-varsijousi tarkkoihin ja salavihkaisiin kaatoihin. Koristele aseitasi Villedor-amuletilla, joka on pieni muistutus suojelemastasi siirtokunnasta ja todiste siitä, että jopa synkkyydessä oli joku luottamuksen arvoinen. Tämä ehdoton setti sisältää myös Ansastaja-asun niille, jotka pärjäävät parhaiten omillaan, sekä valittuja käyttötuotteita, joista saat tärkeitä sopeutumiseen ja haasteiden voittamiseen tarvittavia resursseja.