Dying Light: The Beast - Castor Woods Tourist Map
Tämä turva-alueelta löydetty kartta vaikuttaa olleen jonkun käytössä. Se on täynnä merkintöjä ja muistiinpanoja tutkimisen arvoisista paikoista. Et löydä toista sen kaltaista, joten pidä se aina mukanasi.