Dying Light: Season Pass
Lisää hauskuutta Harranin ulkopuolelta! Hanki kausipassi ja ja saa neljäs sisällön pudotus - Dying Light! Seuraavat täysin ilmaiseksi (kun se julkaistaan). Tässä tarinoihin perustuvassa laajennuksessa jätät kaupunkialueen ja seikkailet vaarallisella maaseudulla, täynnä mystisiä hahmoja, tappavia uusia aseita ja odottamattomia vieraita. Ota likaisten kärryjen ratas, voitele renkaat zombin verellä ja koe Dying Lightin luovaa julmuutta kunnolla. Kaiken lisäksi voit nyt nauttia kolmesta kausipassin DLC-paketista. Pane taitosi äärimmäiseen testiin eksklusiivisissa Cuisine & Cargo -haasteissa, pääse käsiksi ylimääräisiin aseisiin ja nahkoihin, osallistu kaikkein parhaimpien selviytyjien The Bozak Horde -pelikilpailutilaan.