Cuisine & Cargo
Oletko kuolemaisillasi toiminnan puutteeseen? Ota vastaan kahden ekstra-vaikean karanteenialueen haaste. Hiippaile, taistele ja kolua läpi uhkaavien, sairastuneiden täyttämien käytävien vanhassa Harranin ravintolassa sekä hylätyllä rautatiepihalla. Näissä paikoissa pitäisi olla paljon saalista, mutta kukaan ei ole koskaan palannut hengissä kertomaan tarinaansa. Haluatko olla ensimmäinen?