Dungeons and Ducklings
Ilkeä Lich on turmellut ankkaemon rakkaan lammen ja kaapannut hänen poikasensa. Aseistaudu ja päihitä hänet lopullisesti tässä QuackMan-roguelitessä – rymistele läpi luolastojen pelastamaan perheesi! Taistelet tuossa tuokiossa Lichiä vastaan arcade-perinteitä kunnioittavan ohjauksen ja seinien sekä vihollisten läpi iskevän hyökkäysnäppäimen avulla. – Luo oma polku sokkelon läpi. – Taistele valtavia pomoja ja monenlaisia epäkuolleita kätyreitä vastaan. – Saa ystäviä eläimistä. – MUOTIANKAT! Luo varusteyhdistelmiä ankkaemolle ja hänen ankkaketjulleen.