Dungeon Minesweeper
Mystinen seikkailu luolastojen syvyyksissä odottaa sinua! Mukaansatempaava pulma, joka perustuu klassiseen Miinaharavaajan peliin ja on täydennetty RPG-elementeillä tyylikkäässä pikseligrafiikassa. Peli tarjoaa kiehtovaa pelikokemusta, jossa numeeriset vihjeet luolastojen lattialla auttavat navigoimaan turvallisesti ja välttämään tappavia ansoja. Taktiset taistelut mahdollistavat vihollisten kohtaamisen taikuuden ja aseiden avulla tai strategisen vetäytymisen tilanteen mukaan. Mukaansatempaavat tehtävät johdattavat sinut mission suorittamisen kautta paljastamaan pimeiden syvyyksien salaisuudet. Kaksi pelimoodia tarjoaa valinnan tarinamuotoisen kampanjan ja vapaan pelin välillä. Kohtaat älykkyyden koetuksia, selviytymistä vaarallisissa luolastoissa ja pimeydessä piilevien salaisuuksien löytämistä!