Drizzlepath: Deja Vu
Lähde eeppiselle itsetutkiskelun matkalle samalla, kun pohdit elämän tarkoitusta! Edessäsi aukeaa valtava ja salaperäinen maailma, joka piilottaa totuuden olemassaolostasi ja kaikuu entisten elämien muistoja. Tonguç Bodurin 10. peli Drizzlepath: Deja Vu on hänen aiempien luomustensa innoittama, erillinen kokemus, johon jokainen pelaaja pääsee mukaan. Drizzlepath: Deja Vussa olet nimetön, vuorelle kiipeävä mies, joka etsii vastauksia. Näet kiivetessäsi tapahtumia, jotka vähitellen muodostavat suuremman narratiivin. Pohdi muistin arvoituksellista luonnetta abstraktin tarinankerronnan ja kauniiden maisemien kautta joita pahaenteiset, pikemminkin salaperäiset kuin pelottavat kuvat tauottavat, osoittaen sinulle oikean suunnan.